eco

Blogowanie, czas start!

11/15/2015

Dzień dobry, 

Postanowiłam założyć bloga. Cel jakim kierowałam się przy tym może Was zaskoczyć. Nie dawno odkryłam, że praktycznie nie mam styczności z pisaniem po polsku. Mowa oczywiście o poprawnej pisowni, nie o smsach bądź jakiś krótkich mailach. Szczerze powiedziawszy przeraziło mnie to, bo przecież to język ojczysty. Uprzedzę Was, że nigdy nie byłam dobra z pisania tekstów, jednak prowadzenie bloga, potraktuje jako wyzwanie. Instagram jest dla mnie można rzec bramą do świata kobiet, ponieważ w pracy jest ich naprawdę mało. Blog będzie dla mnie lekcją języka polskiego oraz miejscem do dzielenia się moimi zainteresowaniami, marzeniami, spostrzeżeniami. Postanowiłam, że będę publikować posty we wtorek wieczorem. Mam nadzieję, że pozwoli mi to na prowadzenie regularnych wpisów. Oczywiście może to ulec zmianie, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.
Przygotowując bloga zobaczyłam ile wymaga to pracy. Chcę, żeby strona była przejrzysta i przyjazna dla czytelnika, będę na bieżąco udoskonalać jej wygląd, na chwilę obecną jestem zadowolona.



Co u mnie znajdziecie?

  • Jedzenie, kto nie kocha jeść?
Chciałabym się skupić na zdrowym jedzeniu, śniadaniach, obiadach i kolacjach. Jednak największym wyzwaniem będą dla mnie kolację. Ciężko mi tak naprawdę powiedzieć, co ja właściwie na nie jadam. Będzie więc to poradnik dla Was jak i dla mnie. 


  • Kosmetyki
Jak większość kobiet kocham kosmetyki. 


  • Pielęgnacja włosów
 Mam włosy średniej długości z problemem przetłuszczania się, trzy razy miałam łupież tłusty. 
Dlatego o pielęgnacji takich włosów będę pisać.  



  • Walka z trądzikiem 
To zdjęcie pominę. Myślę, że rozmiecie. Od jakiegoś czasu zaczęłam walkę. Wierze, że wyjdę z niej zwycięsko. 

  • Sport


  • Robienie na drutach
Od jakiegoś czasu pokochałam to. Jest bardzo relaksujące, do tego tworzy się coś pięknego, niepowtarzalnego.

  • Motywacja
Motywacja jest potrzebna według mnie, we wszystkich aspektach naszego życia. Może akurat w wyglądzie to najbardziej widać, jednak motywację trzeba mieć do wszystkiego. Do zdrowego odżywiania, do nauki, do pracy, czy nawet dbania o siebie.


Liczę, że każdy znajdzie coś dla siebie na moim blogu. Będę mogła realizować siebie jeszcze w większym stopniu oraz będę mogła dzielić się z Wami tym co kocham.

Buziaki,
Roksana

You Might Also Like

2 komentarze

  1. widzę, że sobie poradziłaś z etykietkami ;) jeśli szukać "Przycisków" społecznościowych w wybranych kształt to wystarczy, że odnajdziesz dowolny kształt i podlinkujesz go, a następnie wstawisz do posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością będę częstym gościem. ;)
    Gratuluję, ja również się odważyłam i stawiam pierwsze kroki.
    Zapraszam do mnie http://ledouxplaisir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook