deco

Prezent niespodzianka

2/02/2016

Dzień dobry,
Wczoraj z okazji urodzin dostałam od rodziców pufę.
Z racji, że rodzice zawsze się wygadują co mi kupili, to mój aż drugi prezent niespodzianka. Pierwsza była sztaluga. Ach co to była za radość, a wczoraj przepiękna pufa!
Zobaczcie sami, jest idealna!

 Drewniana skrzyneczka od hand4home , komponuje się idealnie.

Co szydełkowania i robienia na drutach, mam naprawdę pełno pomysłów i planów, niestety gorzej z czasem. Aktualnie kończę podkładki na stół, szalik, poszewkę i narzutę....a marzy mi się dywan z tych oto bawełnianych sznurków. Szary jest z knitpl , a czarny z pasmanterii. Z czarnego już raz coś robiłam, ale nie było miłości, więc sprułam. Do mojego dywanu marzeń brakuje jeszcze białego i kawowego, pewnie te też nie wystarczą.... ale o tym w poście niebawem.

Tak się prezentuje sweterek na kubek. Według mnie jest uroczy.
Czy tylko ja mam bzika na punkcie szarego koloru?
Co sądzicie o pufie?
Pozdrawiam,
Roksana

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ale fajna pufa:D Już widzę kota, który by przy niej szalał:)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook