01 Projekt denko - Listopad

12/05/2015

Dzień dobry wszystkim,
Mój pierwszy projekt denko !


Pielęgnacja twarzy



Clinique - mydło w płynie dla skóry mieszanej i tłustej, jest to jeden z trzech produktów z kultowych już zestawów tej firmy. Bardzo fajnie się pieni i jest przyjemny dla skóry. Zapach orzeźwiający, do tego jest wydajny. Jednak nie jestem przekonana do zakupu pełnowymiarowego opakowania w cenie 95 zł.
W listopadzie używałam różnych preparatów, w tym od dermatologa, dlatego nie udało mi się nic więcej skończyć.

Pielęgnacja włosów



Mediket Ictamo
 Szampon do podrażnionej i tłustej skóry głowy. Czyli w skrócie do łupieżu tłustego. 
Zapach jest odrzucający... Jednak podczas stosowania nie miałam problemu z łupieżem, głowa przestała swędzić, łupież zniknął, do tego włosy mniej się przetłuszczały. 
Zasługa to składu szampony, jasny ichtiol oraz pirytionian cynku. Składniki te mają właściwości bakteriobójcze oraz grzybobójcze. 
Dostępny w aptekach - cena ok. 35 zł.
Kupię na pewno kolejne opakowanie.

Johnson's baby
Bardzo lubię szampony dla dzieci (szczególnie tej firmy), pięknie pachną i są delikatne dla włosów.

Garnier Fructis
Producent zapewnia, że włosy staną się gęstsze, zdrowsze i w ogóle ach i och. Bez przesady, cudów nie ma i nie będzie. Szampon ładnie pachnie i jest przyjemny dla włosów. 
Nie sięgam po jeden szampon, tylko myję włosy różnymi. Dlatego stosuję również takie, które właściwie nie robią nic dla moich włosów z wyjątkiem ich oczyszczenia. Ten szampon jest neutralny, kupię go ponownie. 
Cena ok. 13 zł


Nivea Diamond Volume
Odżywka nadająca blask i objętość do włosów cienkich lub z tendencją do przetłuszczania.
Hmmm... jakoś końcówki mi się nie przetłuszczają, więc to funkcję spełnia idealnie. Ale na pewno ładnie pachnie. I jakoś tak człowiek przyjemnie się czuje. Jak wyżej pisałam, w cuda nie wierze, stosują drogeryjne odżywki  jedynie po to, żeby łatwiej rozczesać włosy.
Za pewne kupię ponownie.
Cena ok. 10 zł

 Olej arganowy 100 % biologiczny
Świetny, naprawdę! Stosowałam go na noc na końcówki oraz kropelka na umyte, jeszcze mokre końcówki. Włosy ładniej się rozczesywały i do tego ładnie pachniały.
Dodawałam go również do kąpieli w wannie. Bomba.
Ceny niestety nie pamiętam,bo kupiłam go na jarmarku dominikańskim.
Mikstura od dermatologa
Składu niestety nie znam dokładnie, ale wiem, że składał się z siarki i z kwasy salicylowego. Nalewałam na watę i wcierałam w skórę głowy. Naprawdę rewelacja, włosy mniej się przetłuszczały i nie miałam problemu z łupieżem. Myślę nad kolejną wizytą u dermatologa.
Cena 8 zł

Pielęgnacja ciała


Nivea Creme Soft
Bardzo miły dla skóry, rzeczywiście kremowy żel pod prysznic. Wydajny i ładnie pachnie.
Skóra jest delikatna i miękka.
Cena ok. 10 zł

Pozdrawiam,
Roksana

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook