fashion

Oliwkowa stylizacja

12/20/2015

Dzień dobry,

Moja pierwsza stylizacja na blogu.
Z racji, że jakoś zimy nie widać, można ubierać się wręcz wiosennie. Klasyczna bluzka w paski ze sklepu Green Point, do tego jeansowe boyfriendy z Zary i moje ukochane New Balance. O tym, że jest grudzień może zdradzić kurtka również (Zara). Przyznam, że było mi w niej za ciepło...
Kolejny dzień z torebką Obag, dostałam sporo komentarzy na Instagramie o tym, że się do niej przekonam. Tak, jest świetna! Mieści się w niej prawie wszystko, do tego bardzo łatwo się ją zasuwa. Ogólnie jest bardzo na plus.






Fryzura nówka, przez chyba 5 lat nie miałam farbowanych włosów. Cieszę się, że zdecydowałam się na zmianę. Włosy są teraz lekkie i mają piękny kolor. O detalach również trzeba pamiętać, naszyjnik z Sotho.

Pozdrawiam,
Roksana

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook