Kosmetyczni ulubieńcy

1/23/2016

Dzień dobry ,

Na miano ulubieńca, według mnie trzeba sobie zapracować. Przed długi czas nie miałam kosmetyków, które kupowałam więcej niż raz. Może z wyjątkiem tuszy L'oreala.


Mój numer jeden:

Krem do twarzy firmy Avène- TriAcneal Expert. 

Ten mały kremik działa cuda. Od jakiegoś czasu zmagałam się z trądzikiem. Dermatolog przepisałam mi silne lekarstwo, z dużym stężeniem retinoli. Przed wykupieniem recepty, nauczona już poprzednią wizytą, po której w aptece zostawiłam dużo pieniędzy, sprawdziłam najpierw opinie inny. Znalazłam pozytywne opinie o TriAcneal Expert,  uznałam, że w sumie co mi szkodzi spróbować? Mam już drugie opakowanie! Trądzik naprawdę się zmniejszył, nie mam już praktycznie prawie wcale zaskórników, ani inni krost. Dodatkowo krem działa przeciwzmarszczkowo. Jednym słowem ideał.
Więc jeśli się zastanawiacie jak pokonać trądzik? Jak pozbyć się zaskórników? Jaki krem będzie dla najlepszy dla cery trądzikowej? Z całą pewnością mogę polecić Wam ten krem.

Mój drugi faworyt:


Apivita Zaawansowany Nawilżający Krem BB Light SPF20 

Nie zawiera wody, tylko napar z górskiej herbaty. Chroni przed promieniami UVB oraz UVA, odmładza i nawilża. Dla mnie jedno z najważniejszych- zapewnia ochronę przeciwko wolnym rodnikom. Dodatkowo zapach podkładu jest urzekający.
Podkład możecie kupić w drogerii lavande.com.pl Serdecznie Wam polecam, jest w niej dużo ciekawych kosmetyków o naturalnych składach. Na pewno jeszcze zrobię tam zakupy, myślę nad pudrem rozświetlającym i brązującym.

Trzeci kosmetyk:

La Roche-Posay Kerium

Szampon przeciwłupieżowy do łupieżu tłustego. 
Mikro-złuszczenie pozwala na wyeliminowanie łupieżu, poprzez regulowanie łuszczenia się skóry. Zawarty w nim cynk kontroluje wydzielanie sebum. Szampon stosuję około miesiąca, skóra głowy przestała mnie swędzieć, łupież również zniknął. Używać będę nadal, dla podtrzymania efektu.




Podsumowanie:
Ogólnie skóra mojej głowy, jak i twarzy była w opłakanym stanie. Mimo wizyty u dermatologa i walki z problemami, nie odnosiłam oczekiwanych efektów. Dopiero krem Avene, krem Apivita oraz szampon La Roche-Posay sprawiły, że mogę cieszyć się ładną twarzą i zdrowymi włosami.


Podkład możecie kupić w drogerii lavande.com.pl , natomiast szampon i krem znajdziecie w aptekach.

Pozdrawiam,
Roksana

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook