drewno

Poduszka na drutach w warkocze, drewniana skrzynka oraz łóżko z palet

1/17/2016

Dzień dobry wszystkim,

Chciałam Wam pokazać jak prezentuje się łóżko, które jest zrobione przez moich rodziców (ja też trochę pomagałam). Ogólnie bardzo lubię malować. Niestety z braku czasu i brzydkiej pogody, tylko jeden weekend miałam okazję. Było ekstra, malowanie jest relaksujące. Ciesze się, że tata tak super wymyślił i spełnił moje marzenie o łóżku z palet. Do tego wygodny materac i jest idealnie. Mamy jeszcze stół z palet zrobiony przez mojego chłopaka - spodziewajcie się kolejnego postu.

Poduszka to moje dzieło. Druga do kompletu leży wydziergana i czeka, aż ją zszyje.
Bardzo lubię robić na drutach, również uważam, że jest to relaksujące zajęcie. Oprócz robienia na drutach, lubię komponowanie wzorów, liczenie i składanie w całość.


















Do tego ciekawa skrzynka ze sklepu HAND 4 HOME
U nas sprawdza się jako półeczka. Według mnie świetny pomysł na urządzenie mieszkania. Prosty element, a można go wykorzystać na wiele sposobów.

Skrzynka jest pojemna, my trzymamy w niej książki. 



A Wy lubicie przedmioty wykonane przez nas samych?
Pozdrawiam,
Roksana

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

anaskorekk@gmail.com

Like us on Facebook